Ydelser

HVAD VI KAN GØRE FOR DIN VIRKSOMHED

OPSÆTNING AF DIN

HJEMMESIDE

INDHOLDER:

  • Unik og skræddersyet layout, der afspejler din virksomheds brand

  • Optimeret til at fungere problemfrit på alle enheder

  • Integrering af en intuitiv bookingkalender

  • Oprettelse af tilpassede formularer til indsamling af oplysninger

INDHOLDER:

  • Opsætning af automatiserede SMS-beskeder til kundeinteraktion, påmindelser og opdateringer.

  • Implementering af automatiserede e-mail interaktioner

  • Integration af SMS-automation, der automatisk sender en tekstbesked til kunder, der ringer, men ikke får svar.

  • Indbygning af en chatwidget på hjemmesiden for kommunikation med besøgende.

OPSÆTNING AF

AUTOMATIONER

INTEGRERET MED

CRM SOFTWARE

INDHOLDER:

  • Saml og administrer al kundedata på ét sted for bedre overblik og tilgængelighed.

  • Automatiser opgaver som lead-generering, opfølgning og pipeline management for at forbedre effektiviteten.

  • Tilgængelighed på mobile enheder, så brugerne kan tilgå CRM-data, uanset hvor de er.

  • Funktioner til at forbedre kundeoplevelsen gennem tilpassede interaktioner og opfølgningsstrategier.

Ydelser

HVAD VI KAN GØRE FOR DIN VIRKSOMHED

OPSÆTNING AF DIN

HJEMMESIDE

INDHOLDER:

  • Unik og skræddersyet layout, der afspejler din virksomheds brand

  • Optimeret til at fungere problemfrit på alle enheder

  • Integrering af en intuitiv bookingkalender

  • Oprettelse af tilpassede formularer til indsamling af oplysninger

OPSÆTNING AF

AUTOMATIONER

INDHOLDER:

  • Opsætning af automatiserede SMS-beskeder til kundeinteraktion, påmindelser og opdateringer.

  • Implementering af automatiserede e-mail interaktioner

  • Integration af SMS-automation, der automatisk sender en tekstbesked til kunder, der ringer, men ikke får svar.

  • Indbygning af en chatwidget på hjemmesiden for kommunikation med besøgende.

INTEGRERET MED

CRM SOFTWARE

INDHOLDER:

  • Saml og administrer al kundedata på ét sted for bedre overblik og tilgængelighed.

  • Automatiser opgaver som lead-generering, opfølgning og pipeline management for at forbedre effektiviteten.

  • Tilgængelighed på mobile enheder, så brugerne kan tilgå CRM-data, uanset hvor de er.

  • Funktioner til at forbedre kundeoplevelsen gennem tilpassede interaktioner og opfølgningsstrategier.